Home 9 Katalog materacy 9 LAVENDER DUO PL

.

Lavender duo

POKROWIEC MATERACA

zdejmowany pokrowiec CARBON, pikowany z włóknem klimatyzującym – gramatura 300 g/m2, z pasem wentylacyjnym 3D

RDZEŃ MATERACA

– specjalnie kształtowana piana LAVENDER o gęstości 40 kg/m³,- bakteriobójcza piana ANTIBACTERIAL o gęstości 32 kg/m³

Materac Lavender Duo to materac o dwóch stronach twardości, wykonany z dwóch wysokiej jakości pian. Konturowo nacinana piana Lavender zapewnia nie tylko wysoką przewiewność we wnętrzu materaca, ale daje możliwość wyboru odpowiedniej dla siebie twardości podłoża. Dzięki zastosowaniu w tej pianie naturalnego olejku lawendowego, materac działa kojąco na nasz układ nerwowy, pozwalając redukować napięcia wynikające z nagromadzonego stresu, a tym samym szybciej zasnąć. Elastyczność punktową gwarantuje tu piana ANTIBACTERIAL.

Obydwie piany zapewniają bezpieczne środowisko snu, wolne od alergenów typu bakterie, roztocza kurzu domowego, zarodniki pleśni i grzybni, skutecznie uniemożliwiając rozwój czegokolwiek w materacu. Materac jest bardzo dobrym wyborem przy chorobach typu skolioza czy kifoza, ale także dobrym wyborem dla osób o znacznej masie ciała. Jest też doskonałym wyborem dla osób narażonych na częste mikrourazy skóry, ponieważ zarówno lawenda zawarta w piance, jak i oliwa zawarta w pokrowcu działa regenerująco na skórę.

24 cm 140 kg
WYSOKOŚĆ FYZIOSYSTEM OBCIĄŻENIE TWARDOŚ